Please Click LIKE

KENALI GOLDCREST PAVILION SDN BHD (GCP) / Info Lengkap GCP

PENGENALAN
Goldcrest Pavilion Sdn Bhd (GCP) adalah sebuah syarikat berdaftar milik bumiputra sepenuhnya. Ditubuhkan secara rasmi dan diperbadankan di bawah akta syarikat 1965 pada 26 Mac 2009 sebagai pembekal barang kemas, jongkong emas, dinar emas dan jongkong perak.
GCP hanya menjalankan perniagaan jual beli emas dan perak SAHAJA serta tidak terlibat dengan sebarang penganjuran perniagaan yang berunsurkan skim pelaburan emas, skim piramid, multilevel marketing dan sebarang aktiviti yang menyalahi akta AMLAA, AMLATFA, BAFIA dan SC.
GCP ditubuhkan oleh sepasang suami isteri iaitu En. Shamsul Anuar b. Md Ali berasal dari Felda Gedangsa Hulu Selangor dan Pn. Norliza bt. Ngatiman berasal dari Desa Temu Jodoh Segamat, yang kedua-duanya merupakan bekas guru.
Bersandarkan kepada pengalaman dan kepakaran mendidik modal insan serta kajian yang dilakukan dalam industri emas, beliau akhirnya telah membuat keputusan untuk bergiat secara sepenuh masa dalam industri emas, dengan memberikan peluang khasnya kepada golongan BUMIPUTRA MUSLIM, untuk menceburi dalam bidang yang berasaskan perniagaan emas dan perak.
Bagi membantu usahawan-usahawan emas dan perak di bawah naungan GCP, bantuan modal diberikan khusus kepada pengedar-pengedar yang aktif. Kini GCP merupakan platform terunggul yang telah melahirkan ramai usahawan dan jutawan emas dan perak.






PRODUK

Bagi menggalakkan masyarakat menyimpan emas tulin, GCP telah mengeluarkan Rantai Tangan serta Rantai Leher emas 999 dan 916. Selain itu, GCP telah mengeluarkan Gold Bar 999 dan dinar sendiri iaitu DINAR GCP yang berketulinan 999.9 mengikut piawaian matawang dinar yang digunakan pada zaman Rasulullah S.A.W. GCP juga merupakan pembekal sah jongkong emas PAMP SUISSE keluaran PAMP S.A Switzerland. Produk terkini GCP adalah Silver Bar 999 dan Emas Rekaan terkini

VISISimpanan emas dan perak lebih menjamin masa depan.
MISI
Meningkatkan ekonomi bumiputra melalui simpanan emas dan perak.
MATLAMAT
Mendidik masyarakat tentang pentingnya simpanan emas dan perak untuk kelangsungan hidup, sewaktu kegawatan ekonomi dan politik.
Melahirkan masyarakat yang celik ilmu, tentang emas dan perak yang kalis inflasi.
Memberi peluang kepada bumiputra, untuk meningkatkan ekonomi melalui simpanan serta perniagaan emas dan perak.

KENAPA MEMILIH GCP?

1) Modal kecil.
2) Servis mantap, bersistem dan amat dipercayai.
3) Syarikat bumiputra Islam.
4) Harga pengedar termurah di pasaran.
5) MODAL disediakan dalam bentuk stok emas dan wang tunai.
6) JAMINAN belian semula serta MODAL wang tunai disediakan untuk membeli semula produk yang telah dijual dan emas terpakai.
7) Perkhidmatan penghantaran secara PERCUMA untuk seumur hidup kepada pengedar dan pelanggan.
Perkhidmatan selepas jualan dengan KOS yang MINIMA.
9) Sentiasa ada produk terkini yang menarik dari semasa ke semasa.
10) Insentif pengedar dan bulanan (ganjaran wang tunai kepada pengedar).
11) Bantuan pemasaran di media massa seperti akhbar, majalah, stesen radio, stesen TV dan pembukaan booth.
12) Seminar secara PERCUMA untuk pengedar dan prospek.
13) Personal Coaching secara PERCUMA, samada melalui online dan offline.
14) TERKINI: Bantuan pemasaran secara online: website PERCUMA untuk pengedar (mulai 1 Oktober 2012).
p/s: Jika ada sebarang perubahan polisi syarikat, pihak GCP akan mengeluarkan notis sebulan lebih awal.



Panduan mengisi borang.
1) www.gcp.com.my atau http://emasmaster.com/daftar-dealer-gcp/
2) klik "PENDAFTARAN".
3) Untuk mendaftar pula, anda perlu memasukkan ID atau NAMA PENGENAL (reference) anda.
4) Masukkan nama MOHAMAD ZAKI BIN ABDUL HAMID atau id ad1689 [admin www.emasmaster.com ]
5) Jika nama dan id saya seperti yang tertera di atas: klik "DAFTAR MELALUI DEALER INI".
6) Baca terma dan syarat, kemudian klik "SETUJU" untuk menjadi dealer.
7) Isi borang pendaftaran dealer GCP yang telah disediakan dan mengikut arahan hingga akhir.
Setelah semua maklumat telah siap diisi, anda diminta untuk mengesahkan maklumat. Selepas semak semua maklumat, kemudian klik "TERUSKAN/OK". Setelah semuanya selesai, anda akan dikembalikan ke laman utama GCP.
9) Bank-in RM 1,000 sahaja. ke acc GOLDCREST PAVILION SDN BHD.
              505103003954 (No. Akaun Maybank).
10) MMS bukti pembayaran beserta nama dan no.ic ke: 012 - 988 3145 dan ke 0175750810 (GCP) atau emailkan ke: sales@gcp.com.my
11) Boleh juga PM waktu bayaran atau bukti pembbayaran beserta nama dan no.ic kepada saya di: fb saya [ https://www.facebook.com/emasmaster ]
atau fanpage ini http://www.facebook.com/emasmasterpage (saya akan follow-up untuk anda).
12) Borang pendaftaran hanya akan di proses oleh pihak GCP, selepas menerima bukti pembayaran melalui email/mms/fax atau waktu bayaran telah dihantar melalui sms, dalam tempoh 24 jam mengikut masa bayaran yang telah dibuat. Tunggu pengesahan pembayaran dari pihak GCP serta jangan lupa semak id dealer dan password yang akan dihantar melalui email/sms.
13) Pengaktifan akaun: selepas mendapat id dealer dan password, sila buka web www.gcp.com.my dan login. Setelah login, sila tukar password dan boleh mula lock harga emas murah serta menaja pengedar baru. GCP hanya one-level, bukan MLM.

PENUTUP
Emas dan perak adalah pelindung nilai yang terbaik. Lindungi diri anda dan generasi pewaris anda dari kesusutan nilai matawang dan kenaikan kadar inflasi yang akan menyebabkan wang simpanan anda semakin menyusut nilai. Berubahlah kepada simpanan emas dan perak. Kerana Rasulullah S.A.W telah bersabda yang bermaksud: "akan tiba suatu zaman, tiada yang lebih berharga kecuali emas dan perak". Usaha GCP untuk merealisasikan visi, misi dan matlamatnya telah pun tercapai dan akan terus melahirkan lebih ramai lagi usahawan dan jutawan emas Muslim. Semoga kaya dan berjaya kerana Allah untuk dunia dan akhirat, insyaAllah.
Kejayaan tidak akan datang bergolek tanpa usaha yang gigih. Sebaik anda memilih untuk menjadi pengedar, anda telah memulakan langkah kejayaan bersama GCP. Definisi kejayaan adalah apa yang anda lakukan sekarang dan berusaha untuk keluar dari zon selesa, bukan apa yang anda miliki pada hari ini. Berkongsilah info tentang simpanan emas dan perak ini dengan niat untuk memberikan kesedaran kepada masyarakat dan menambah nilai hidup pada diri orang lain, mulakan yang terdekat dengan anda, insyaAllah rezeki ada dimana-mana.
Kerana Rasulullah S.A.W telah bersabda yang bermaksud: "Allah memberikan rahmat kepada seseorang yang berusaha mencari harta dengan jalan yang halal dan membelanjakannya dengan cara sederhana dan berhemat serta menabung kelebihannya untuk hari susah dan hajatnya".
Maklumat tambahan tentang GCP:
HOTLINE: 1-700-81-7969
: 012-988 3145 SMS Viber WhatsApp 017 5750810
Website rasmi: www.gcp.com.my
Facebook rasmi: https://www.facebook.com/goldcrestpavilion.gcp
Facebook EmasMaster : http://www.facebook.com/emasmaster
Page EmasMaster : http://www.facebook.com/emasmasterpage
Liputan GCP di Akhbar Online:
>> http://www.hmetro.com.my/articles/PercaturanShamsulmenjadi/Article/artikelMA
>> http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/HargaistimewapengedarGCP/Article/index_html
>> http://www.sinarharian.com.my/bisnes/gcp-tawar-harga-emas-istimewa-1.51062

View More : http://emasmaster.com/
SMS Viber WhatsApp 017 5750810



0 Response to 'KENALI GOLDCREST PAVILION SDN BHD (GCP) / Info Lengkap GCP'

Post a Comment